Friday 28 September 2012

Sechenov Futsal League 2012



Assalamualaikum semua!





Merujuk kepada tajuk di atas sukacitanya saya mempromosikan lagi pertandingan futsal intravarsity yang dianjurkan oleh pelajar tahun 4 di Sechenov First Moscow State Medical University (FMSMU) Ececece, habis sivik aku letak promo kat blog nih. Haha, sesaje support hasil usaha memember. Walaupun aku taklah terlibat secara langsung dalam program ini tapi it's okay as long as they managed to organise a great and awesome Futsal League so that every single person who take part in this league will feel it's worth for every penny!

Kalau sebelum ni pihak penganjur gagal untuk menghabiskan musim liga oleh kerana masalah-masalah yang tidak dapat diketahui, aku harap diorang kali ni dapat memenuhi hasrat semua untuk lihat SFL as a finished article not the one that stuck in the middle of the season.

Aku pun dulu sempat main satu season (yang terputus tengah-tengah) masa tahun dua tapi dah bersara dah. Heuheuheu. Sekarang aku rasa fitness dah kurang, main sikit dah pancit. Huhu. 

Nengok diorang cuba untuk setelkan masalah yang timbul seperti team kurang, masalah kesuntukan masa untuk melakukan undian bagi setiap ahli kumpulan bertanding dan macam-macam lagi so aku yakin yang SFL kali ini will be a success. :) 

Apa-apa pun aku harap sangat yang diorang dapat buktikan bahawa SFL yang bakal dianjurkan ni dapat dijalankan dengan jayanya.  Let's show the world that you guys can do it! Go Belacan Go! (Belacan FC tu team 4th year kitorang)

p/s
#1: Besok rasa nak keluar pergi window shopping kat mana-manalah. Kat manezh ke, kat Kiev ke kat                 mana-manalah. Tak kisah janji dapat window shopping. Kad bank duit bagai kena tinggal kat rumah takut mengalir tiba-tiba, 

#2: Besok ada London derby ; Arsenal FC vs Chelsea FC. Harap sesangat F. Torres dapat skor dan Abam Hazard bubuh assist bebanyak nanti, Baru untung point Football Fantasy aku. Kih3.

#3: Aku tinggalkan satu pesanan daripada kawan aku mengenai amal ibadat. :) 

Dia kata "Ja, beribadat bukan sbb we get something. Tp beribadat tu sbg tanda kehambaan 

kita pd Allah. To what extent actually we enslave ourselves to Him. Mmg rasulullah saw dlu, 


beribadat krna syukur, ado hadis kea? So, kta pun bleh nk beribadat sbb syukur on something 


that Allah grant us with. Tp xbermakna bla Allah uji kita, kita stop doing ibadah. Allah uji sbb syg 


kita.."


*aku copy terus daripada apa yang dia tulis. Aku harap bila dia terbaca post ni dia sudi kiranya aku share kata-kata dia dekat blog aku.* Sangat mendalam. TQVVM ye. T.T














No comments:

Post a Comment